Maritime Innovation Experience - 15 nov

Beste docent,

Op donderdagochtend 15 November organiseren we de Maritime Innovation Experience (editie ‘Bits, chips & ships’).

Dit keer bij de Duurzaamheidsfabriek in Dordrecht.

Ik informeer u hierover, omdat het een mooie gelegenheid is voor uw studenten om:

  • Kennis te maken met maritieme werkgevers als Feadship, Royal IHC, Damen Shipyards, Bayards en Cummins. Bijvoorbeeld voor stages / afstuderen.
  • Meer te weten te komen over innovaties in de maritieme sector op het vlak van digitalisering.
  • Mee te doen aan diverse workshops over o.a. wind op zee, cyber security en duurzame voortstuwing.

De Maritime Innovation Experience is met name interessant voor technische studenten met doorstroommogelijkheden naar de scheepsbouw of de maritieme maakindustrie.

Denk aan maritieme techniek, middenkader engineering, werktuigbouw, elektrotechniek, scheeps- en jachtbouw. Het programma is gericht op mbo studenten, ad studenten en 1e en 2e jaars hbo studenten.

Studenten kunnen kosteloos deelnemen, door zich in te schrijven via www.maritimeinnovationexperience.nl

Zou u dit event onder de aandacht kunnen brengen bij de doelgroep?

In de bijlage heb ik ook een poster toegesloten die u in A3 kan printen en/of kan verspreiden onder uw studenten.

Mocht u een hardcopy versie willen ontvangen dan verneem ik dat graag. Vanzelfsprekend bent u zelf ook welkom!

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet/Kind regards,

Sanne de Vleeschhouwer I Innovation Manager I
Netherlands Maritime Technology

T +31 (0)88 44 51 032 • M +31 (0)6 51 90 25 51 E vleeschhouwer@maritimetechnology.nl
I www.maritimetechnology.nl

Poster MIE 2018.pdf (566 KB)

···

---------- Forwarded message ---------
From: Muller, T.H.L. (Tineke) t.h.l.muller@hr.nl
Date: vr 19 okt. 2018 om 16:45
Subject: FW: Maritime Innovation Experience - 15 nov.
To: Thijs Brilleman thijsbrilleman@smrdelft.nl
Cc: Wit, F.M. de (Frederik) f.m.de.wit@hr.nl, Sanne de Vleeschhouwer Vleeschhouwer@maritimetechnology.nl, Sant, K. van 't (Kim) santk@hr.nl, Verheijen, P.H. (Peter) p.h.verheijen@hr.nl, Jackson, J.E.A.J. (Emile) j.e.a.j.jackson@hr.nl

Hallo Thijs,

Ik ontving onderstaande email met bijgaande poster betreffende de MIE op 15 november in Dordrecht.

Wellicht ook interessant voor jouw/jullie studenten?

Schroom niet om het door te zetten en als je kansen ziet om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie Sanne de Vleeschhouwer (zie cc)

Ik probeer ieder geval zelf bij jullie langs te komen op Thursday November 1st @ 15:30. (Dank voor de uitnodiging)

Hartelijke groet

Tineke Muller

Met vriendelijke groet,

Tineke Muller

Bedrijfscontacten & Havenstages

RDM Centre of Expertise

Hogeschool Rotterdam

Contact : 010 - 794 9223 | 06 - 50 22 78 28

t.h.l.muller@hr.nl | LinkedIn

Postadres : Heijplaatstraat 23 | 3089 JB Rotterdam

Bezoekadres: Heijplaatstraat 23 | 3089 JB Rotterdam

Ingang Academie van Bouwkunst | Kamer RD.01.04 (route)

RDM CoE Line

rdm-coe

hro

payoff rdm-coe

Ontvang onze nieuwsbrief

Bezoek onze website

RDM CoE Mail icon

schrijf je hier in

RDM CoE Website icon

www.rdmcoe.nl

BLIJF OP DE HOOGTE

RDM CoE Line

Van: Sanne de Vleeschhouwer Vleeschhouwer@maritimetechnology.nl

Verzonden: donderdag 18 oktober 2018 17:11

CC: Jeanine Kwakernaak Kwakernaak@maritimetechnology.nl

Onderwerp: Maritime Innovation Experience - 15 nov.